Jeu de l'heure
+56
Taod
Eternitily
Atømics
F.S.C
patinous
Thitia
Yusha
Zamamee
Thräin
yuyu
calgar
Choummy's
Zyä
Dwell
Meteoria
Ekyo
Fainernil
Hoty
Ariesnomü
Krapabel
Ilana
Bagnar
Valky
Kruike
Demonazazel
Brath
Narks
Late
Medu
Onixion
Narariel
velena
Ensiferum
Shannah
Sayamine
Lustwind
Draenido
jeafh
Layron
Trueangel
mïmi
Buzan
nieud
Yann
Méliane
Preda
Nursim
tkiwi
Vicarious
Elysia
psÿkøpät
Tchek
Gilgalad
Eldarin
Galaëron
Flanélia
60 participants
Whynot :: Discussion publique :: Taverne
Page 20 sur 40
Page 20 sur 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Jeu de l'heure
14H29 : une vidéo qui fait rire mon voisin de droite sur les extra-terrestres :
https://www.dailymotion.com/video/x9lugb_les-extra-terrestre-par-joharno
https://www.dailymotion.com/video/x9lugb_les-extra-terrestre-par-joharno
14h38 Enorme true! xD
C'est le papa d'amandine du 38 ?
Nice fake en tout cas
Edit : Voilà ce que Exodius en dit :
C'est le papa d'amandine du 38 ?
Nice fake en tout cas
Edit : Voilà ce que Exodius en dit :
The rumors are indeed true. We have been suspended for 72 hours for:
Offense: Abuse of Game Mechanics
Details: Circumvention of normal combat mechanics to defeat the Yogg-Saron encounter inside the Ulduar raid instance.
In our many attempts at trying to figure out a way to defeat Yogg zero watcher, we found a way to use bugged game mechanics to make phase 3 easier in zero watcher then one watcher.
The bug is when someone is left inside the brain room of Yogg-Saron, they can still get aggro on the adds that spawn in phase 3. That means if you have someone getting healing aggro in the brain room, they will get aggro on the adds, which cause them to evade in place and allows for all of your raids dps to be focused on Yogg.
We discovered this mechanic on a wipe, and decided to see if we could actually get it to work. The first attempt after that wipe, we realized it worked, and went with it and killed it on that attempt. We also filed a formal bug report on Blizzard's website.
Yes, it is 100% our fault for using a bug on such a significant boss fight, however I would say there are some absolute factors to go off of here that kind of forced us into it. We wouldn't have had to use this technique to kill this encounter if it was actually killable to begin with, so please, Blizzard, make your encounters killable in the future. Lets take a moment to think about the other encounter that was deemed not killable mathematically in Ulduar.. Oh yeah 2min Hodir, I remember a certain guild killing it in this state by using an exploit.. they were not banned, any reason why Blizzard?
First off I just want to say, if I was given the chance to erase history and do it again I would without question do it. These last 72+ hours watching Ensidia cry "Exploit!" and bitch non-stop have been absolutely hilarious. You guys are like a lot of other little european babies, who lack sportsmanship. Pretty sure when you guys exploited your way through this instance and past instances, my guild didn't cry non-stop until you were banned. Pot calling the kettle black?
What about when you guys exploited Freya trash to kill Hodir? Not only that, but then you proceeded to e-mail your Blizzard contacts and had it hoxfixed before anyone even knew that you exploited it in this manner. This allowed for you to focus on more fights with your new 239 ilvl items that you got from exploited a kill, while everyone else was holding their dicks because you exploited and got the exploit fixed the same day.
Blizzard if you are going to pick sides, make it a little less obvious...
Was Nihilum/Ensidia ever banned for using "Clever game mechanics" on.....
C'thun (Know anything about a disgusting Oozling Kungen?)
Lady Vashj.....Respawns?
Twins...No video from first kill Kungen? Sat on a torch?
Hodir....Flower power?
Mimiron...JoL stacking?
I didn't think so.
Lets just say that Ensidia stacks the cards in their favor every chance they can get, who knows what other exploits they have used, and if they were to have discovered this bug I'm sure they would have used it just as they used flower trash on Hodir.
Exodus
Nursim- messages : 409
14H54 :
Ca va finir en 3ème guerre mondiale ça !You guys are like a lot of other little european babies, who lack sportsmanship.
16H28 : Changement dans les emblèmes à la 3.2 qui personnellement m'avaient échappé, je ne crois pas que ce soit marqué sur mmo :
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=9520848156&sid=2
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=9520848156&sid=2
• Chacune des instances de 10 et 25 joueurs du colisée des croisés vous permettra de gagner un nouvel emblème de triomphe.
Super... On revient quasiment au temps de BC ^^'• La quête journalière de donjon héroïque vous donnera à présent deux emblèmes de triomphe, la quête journalière normale vous en donnera un.
17h10 Pour aero :
More than anything else we're just trying to make sure we balance Death Knights relative to everybody else. Of course we want Death Knights to feel like an awesome powerful class, just like any other class. People mention the fact that they're a hero class, but to us what that means is, well, they have their own special starting experience – they start at level 55, which is very heroic compared to other characters. But that doesn't mean that at the end game they're supposed to be more powerful. We've found there were areas of the game we felt like they were just too strong, so we're trying to balance them just like we would any other character class.
More than anything else we're just trying to make sure we balance Death Knights relative to everybody else. Of course we want Death Knights to feel like an awesome powerful class, just like any other class. People mention the fact that they're a hero class, but to us what that means is, well, they have their own special starting experience – they start at level 55, which is very heroic compared to other characters. But that doesn't mean that at the end game they're supposed to be more powerful. We've found there were areas of the game we felt like they were just too strong, so we're trying to balance them just like we would any other character class.
4h25 : N'imp. Ils ont une combinaison de skill qui leur permet d'être LARGEMENT au dessus des autres classes à tous les niveaux. Le seul moyen de rentre le jeu plus ou moins équilibré que ce soit en pve ou en pvp c'est de tout simplement supprimer cette classe de merde !
mïmi- messages : 452
stoi la merde ! Tu racontes nimp.
Tchek- messages : 978
11h33 :
Des jolis liens wowhead pour le dkp !
Des jolis liens wowhead pour le dkp !
Gilgalad- Officier / Leader
12h13 : la bannière est jolie mais les bandes noires sur les cotés bcp moins !
Dernière édition par Sayamine le Jeu 2 Juil 2009 - 12:18, édité 1 fois
Sayamine- Maître de classe
12h16 : Je ne peux qu'être d'accord avec le post ci-dessus.
Dernière édition par Yann le Jeu 2 Juil 2009 - 12:27, édité 1 fois (Raison : 9 minutes de réaction, désolé...)
Yann- messages : 118
12h18 : Whaou pas mal la bannière ! Jvais pas répeter ce qui dit Saya à propos des bandes noires :sifflote: Enfin ça serait moins dérangeant à mon avis s'il y avait la même largeur de bandes noires en haut et sur les cotés. Bon boulot en tout cas
Eldarin- messages : 171
16h40 : Je vais faire une petite modification à tes dires.Sayamine a écrit:12h13 : la bannière est jolie mais les bandes noires sur les cotés bcp moins !
La bannière est jolie mais le forum tout autour beaucoup moins !
Layron- Officier / Leader
17h55 Le format de la bannière est le bon j'ai l'impression que c'est le forum qui la réduit en réalité. J'ai pris les mesures sous photoshop et tout collait, je comprend pas.
20h11
Actuellement, j'ai pas trouvé dans le Css où est le probleme qui fait qu'il y a une sorte de marge du coté gauche (d'une dizaine de pixel) par rapport au fond de l'entete (actuellement noir) mais j'essaierai de trouver ca (mais la quand je veux charger le CSS il me fout tout sur une meme ligne et c'est quasi illisible ><)
Par conséquent j'ai pour le moment réduit la bannière de facon à avoir la même marge à gauche et à droite.
J'ai du réduire ta banniere, car le forum est bloqué a 1000px de large, ta banniere faisait + de 1000 du coup ca marchait pas, la banniere restait pas centrée et dépassait du forum vers la droite. Bref j'ai du la réduire quoi, pour qu'elle rentre tout en restant centrée.Nursim a écrit:17h55 Le format de la bannière est le bon j'ai l'impression que c'est le forum qui la réduit en réalité. J'ai pris les mesures sous photoshop et tout collait, je comprend pas.
Actuellement, j'ai pas trouvé dans le Css où est le probleme qui fait qu'il y a une sorte de marge du coté gauche (d'une dizaine de pixel) par rapport au fond de l'entete (actuellement noir) mais j'essaierai de trouver ca (mais la quand je veux charger le CSS il me fout tout sur une meme ligne et c'est quasi illisible ><)
Par conséquent j'ai pour le moment réduit la bannière de facon à avoir la même marge à gauche et à droite.
Je te redimensionne ça
Edit : Je vois que tu as réglé le problème =)
Edit : Je vois que tu as réglé le problème =)
12h31: GG les noobs
14h42 GG La banniere , elle est belle , il y a juste la grosse chouette au milieu qui fait .......tache ?
Demonazazel- messages : 227
14h48
Elle t'emmerde la chouette.
Gilgalad a écrit:14h48
14h50 Bon , bah ! je vais prendre une douche ! haha !
Demonazazel- messages : 227
04:12 Uldulol 10 clean !
On oublie pas ! On mange PROTO ! On pense PROTO ! On vit PROTO !
GG à tous sinon
GG à tous sinon
Zyä- messages : 272
Zyä a écrit:04:12 Uldulol 10 clean !
GG à tous sinon
Jayjay, on a fini par le tuer ce mimiron....euuh...Yog pardon (d2dicasslol)
A NOUS LES FROTOS FREGORY§§
Valky- messages : 81
8h40 Mdr, Gg à vous, alors finalement, quel gardien vous avez laissé ^^?
Ariesnomü- messages : 335
Page 20 sur 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Whynot :: Discussion publique :: Taverne
Page 20 sur 40