repeupler arathi °° ?
4 participants
Whynot :: Discussion publique :: Taverne
Page 1 sur 1
repeupler arathi °° ?
message bleu sur les forum europeens
Greetings!
We wanted to give you a quick update on the measures we’re taking to address the queues currently experienced on the English realms. We have two ways of addressing these; migration and new realms, depending on other factors.
For PvP realms the main additional factor is the difference between population on high and low populated realms, thus we plan to address the queues by offering Free Character Migration from the highest populated realms to the lowest populated ones. This will address the population concerns on both the source and target realms. We’d like to assure those concerned with moving to a realm with lower population that we have every intention of using the migration to make sure these have a healthy population over time.
However, due to current concerns with realm performance we wish to wait at least until after the upcoming weekend to start any free migrations, making sure the extra load on the realms from the migration doesn’t impact the game performance.
For PvE realms the situation is different; the population is very evenly spread out, and thus migration is not an option. We plan to open new PvE realms to address the current realm queues. These will be fresh realms, allowing no migration to them at first. We will have more about this tomorrow, Friday, but wanted to at least give you a heads up about it today.
We’ll keep you updated on our plans and considerations moving forward. If you have any questions, feel free to post them in this thread. More details will follow as soon as we have them ready.
Re: repeupler arathi °° ?
qlqn qui a du temps a perdre pourrait faire un recap en français pcq je suis pas mauvais en anglais mais je crois qu'il y a pire que moi et qu'ils ont rien compris
tkiwi- messages : 860
en gros si j'ai bien compris: en ce qui concerne les royaumes pvp:
ils ont remarqu" la grande différence de population entre le serveur a haute et faible population. Donc ils programment d'offrir une migration gratuite aux joueurs dans les files d'attente des grand serveurs vers des plus petits petits. Mais qu'ils voudraient assurer ceux concernés par la migration qu'ils ont l'intention d'utiliser ces migration de facon a etre surs qu'ils auront une bonne population à terme.
Mais qu'ils vont pas faire ca tout de suite pour pas causer de probleme avec les performance des royaumes cibles etc etc
bref a voir
ils ont remarqu" la grande différence de population entre le serveur a haute et faible population. Donc ils programment d'offrir une migration gratuite aux joueurs dans les files d'attente des grand serveurs vers des plus petits petits. Mais qu'ils voudraient assurer ceux concernés par la migration qu'ils ont l'intention d'utiliser ces migration de facon a etre surs qu'ils auront une bonne population à terme.
Mais qu'ils vont pas faire ca tout de suite pour pas causer de probleme avec les performance des royaumes cibles etc etc
bref a voir
merci méliane pour ce topic, en tout cas
Flanélia- messages : 946
mdr j'avais pas vu non plus ><
tkiwi- messages : 860
Whynot :: Discussion publique :: Taverne
Page 1 sur 1